كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت و ايمني مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت و ايمني درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت و ايمني يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

گذاشتن حفاظ پنجره مدرن آهني چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره مدرن آهني علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه تمامي نرده هايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره مدرن آهني زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

اگر شما از حفاظ پنجره مدرن آهني استفاده كنيد در واقع از ورود سارقان به محل سكونت خود جلوگيري خواهيد كرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي كند. شايد تصور شما اين باشد كه محل سكونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد كه نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده كنيد. در اين حال نصب حفاظ پنجره مدرن آهني استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان كمك كند.

حفاظ پنجره مدرن آهني آهني

يكي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است كه مقاومت بسيار زيادي دارد و در شكل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممكن است كه رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد كه مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

مزاياي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك

كيفيت حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

https://www.gatesofantares.com/activity/p/947011/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_9d55b38c83c94e2f87c140adea6acea1/comments

http://drpetepublishing.com/activity/p/726119/

https://www.pearltrees.com/nademkhan22#item380263919

https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=73#comment-447930

http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=37

https://mozaikv3.cc.itu.edu.tr/haberler/2018/05/04/hatice-غير مجاز مي باشدe-hocamizin-i-nsan-robot-etkilesimi-konusundaki-tedx-konusmasi

http://archives.lametropole.com/article/bouffe/vins/des-bordeaux-de-r%C3%AAve

ساختمان نشين شدن نياز به تغير سبك زندگي و تغير عادت هاي قديمي دارد به همين خاطر قوانين براي ساختمان نشيني وضع و افراد ملزم به انجام آن شدند تا بتوانند در كنار يكديگر زندگي آرام تري داشته باشند و با همسايگان خود به مشكل بر نخورند.

اين قوانين شامل رعايت حق همسايگان، رعايت نظافت ساختمان، پرداخت شارژ ساختمان و… است؛ در اين ميان همواره بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و هزينه تعمير آسانسور ميان ساكنين اختلافات وجود داشته است. در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع مي پردازيم كه آيا هزينه تعمير آسانسور مستاجر بر عهده خود مستاجر است يا بايد توسط صاحب خانه پرداخت شود؟ آسانسور مانا قصد دارد به اين مقوله بپردازد.

طبق قوانين موجود در اين زمينه پرداخت هزينه هاي تعميري يا ديگر هزينه ها بر طبق يكسري تقسيم بندي هايي انجام مي شود كه قانون در اين مورد به صورت واضح توضيح داده است. در همه ساختمان ها بعضي هزينه هاي جاري مثل پول آب، گاز در صورت مشاع بودن، هزينه برق مشاع، حقوق و حق الزحمه سرايدار، هزينه نظافت مشاعات ساختمان، هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و… وجود دارد كه براي پرداخت اين هزينه ها مبلغي به عنوان شارژ ساختمان تعيين مي شود كه همه ساكنين ملزم به پرداخت آن مي باشند.

در زمان اجاره ملك، مستاجر از همه امكانات ساختمان در زمان اجاره استفاده مي كند و پرداخت شارژ ساختمان كه شامل هزينه سرويس و نگهداري آسانسور هم است برعهده مستاجرين است.

علت خرابي آسانسور چيست؟

آسانسور كه دستگاهي داراي سير تكاملي و تاريخچه جالب است، تنها يك جعبه نيست. اگر آن را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاو هستيد كه بخش هاي اصلي و تشكيل دهنده يك آسانسور چيست و چگونه كار مي كند، بايد نگاهي به موارد زير بياندازيد. بخش هاي اصلي آن عبارت هستند از:

  •  يك يا چند كابين (همان جعبه هاي فلزي) كه ما را پايين و بالا مي برند؛
  • وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها؛
  • يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند؛
  • يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه ميان كابل ها و موتور ها حركت مي كنند؛
  • سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند؛
  • و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ)؛ به اين ترتيب مي توان اطمينان داشت كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد مورد نظرشان مي رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده بسيار حايز اهميت است. سيستم هاي هوشمند و امروزي طوري طراحي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.

آيا ساكنين طبقه همكف و اول بايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را بپردازند؟

با بالا رفتن بعضي از هزينه ها در مورد سرويس آسانسور در بسياري از مجتمع هاي مسكوني، ساكنين طبقه همكف و اول بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور اختلاف دارند و بر اين اعتقاداند كه به علت استفاده كم و يا استفاده نكردن آن ها از آسانسور نبايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور   https://asansormana.com/    را بپردازند.
اما طبق ماده 23 قانون تملك ساختمان ها در مورد قوانين استفاده از آسانسور، اعتراض ساكنين طبقه همكف و اول مبني بر عدم پرداخت هزينه هاي مربوط به علت استفاده نكردن از آن، قابل پذيرش نيست و همه ساكنين ملزم به پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند حتي واحد هايي كه در بيشتر ايام سال خالي و بلا استفاده مي باشند ملزم به پرداخت شارژ آسانسور و در آخر هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند.

در مورد هزينه هاي جاري و جزئي كه يك مجتمع مسكوني مي تواند داشته باشد صحبت كرديم و دريافتيم كه شارژ ساختمان هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را هم شامل مي شود و بايد مستاجر به صورت ماهانه آن را پرداخت كند. حال در مورد هزينه هاي كلي و اساسي صحبت مي كنيم كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر هم شامل آن مي شود.

پرداخت هزينه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر بر عهده كيست؟

همه قطعات مكانيكي و غير مكانيكي كه در آسانسور استفاده شده با گذشت زمان و استفاده مستمر از آن دچار فرسودگي مي شود و آن كارايي كه سابق داشت را ديگر ندارد. آسانسور حتي با وجود استفاده از خدمات سرويس و نگهداري حرفه اي و منظم، قطعات آسانسور دچار فرسودگي شده و نياز به تعمير و يا تعويض پيدا مي كنند، كه هزينه تعمير آسانسور ميان همه ساكنين ساختمان تقسيم مي شود؛ حال اين سوال ايجاد مي شود كه آيا پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

از آن جا كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر جز تعمير كلي و اساسي ساختمان به حساب مي آيد پس در مورد پرداخت اين هزينه ها مسئوليتي متوجه مستاجر نيست. به عبارتي بايد درباره اين از سوالات پاسخ داد كه تعمير و تعويض قطعات مهم و اساسي آسانسور باعث افزايش ارزش آسانسور و در آخر افزايش ارزش ملك مي شود پس پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است.

همينطور هزينه هاي مربوط به تزئنات داخلي كابين آسانسور و بازسازي آسانسور برعهده مالك است. اشاره كنيم كه اگر خسارت بر آسانسور وارد شود كه به علت بي توجهي مستاجر و يا بستگان ايشان ايجاد شده باشد نه تنها پرداخت هزينه بر عهده مالك نيس بلكه مستاجر بايد خسارت كامل تعمير و يا تعويض قطعه معيوب را بپردازد.

منبع : https://asansormana.com/

چرا از دوربين تحت شبكه استفاده كنيم؟

با پيشرفت تكنولوژي و سطح آگاهي در زمينه دوربين مداربسته استفاده از نسل دوربين هاي تحت شبكه رواج پيدا كرده.
ولي چرا با اينكه قيمت دوربين هاي تحت شبكه بالا تر از دوربين هاي آنالوگ است ، اكثر كارشناسان باز هم دوربين هاي تحت شبكه را پيشنهاد مي كنند.
ميتوان بزرگ ترين دليل را كيفت غير قابل مقايسه نسبت به سيستم آنالوگ نام برد.

در سيستم هاي آنالوگ تكنولوژي تصوير به صورت TV line  (خطي) مي باشد.

يعني تعداد خطوط عمودي و افقي در كنار هم تشكيل تصوير مي دهند كه به آن TV Line گفته مي شود.
وضوح تصوير در اين سيستم بسيار پايين مي باشد. و در اكثر مواقع تشخيص چهره افراد بسيار سخت يا غير ممكن است.
براي تشخيص پلاك هم متاسفانه به دليل عدم وضوح تصوير نمي توان از اين سيستم بهره گرفت.

  1. https://hookedheartie.com/activity/p/868387/
  2. http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276594160/
  3. https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=65#comment-440332
  4. http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

 

 

 

انتقال تصوير از دوربين به دستگاه ضبط توسط كابل هاي كواكسيال (آنتن) مي باشد كه تصوير آنالوگ به وسيله DVR – Digital Video Recorder  به حالت ديجيتال تبديل و ضبط يا نمايش داده مي شود.
منتها باز هم به دليل مسائل ذكر شده كيفت تصوير بازهم آنالوگ بوده و مطلوب نيست.

  هايك ويژن  hikvision


به سيستم هاي تحت شبكه – IP – يا ديجيتال هم گفته مي شود.
درباره سيستم هاي تحت شبكه بايد بگوييم كه اين نوع سيستم هم به دو دسته تقسيم مي شود.
1- دسته اول : سيستم هاي تحت شبكه تقلبي
2- سيستم هاي تحت شبكه اصلي
را جع به دسته اول بايد بگوييم كه اين سيستم ها معمولا قيمت پايين تري نسبت به دسته اصلي دارند و كاملا ديجيتال و تحت شبكه كار ميكنند
نكته مهم كيفيت پايين و عمر كوتاه چيپ داخلي آنهاست.
در ابتدا براي نشان دادن نمونه تصوير در حالت Demo كيفت قول العاده و بي نظير را شاهد هستيم ولي در نهايت امر بعد از استفاده و گذشت زماني كم مثلا چند ماه تصاوير كم كم دچار افت كيفت شده و با تاخير زياد Delay روبرو ميشود به طوري كه تصويري كه مشاهده ميكنيد مربوط چندين ثانيه گذشته است و عملا تصاوير   زنده واقعي از دست خواهيد داد.
دسته دوم سيستم هاي اصلي و اورجينال تحت شبكه هستند
مقياس سنجش تصاوير در اين سيستم به مگاپيكسل محاسبه مي شوند.
در صورت وجود تاخير در تصوير هاي زنده هميشه مشكل از بستر شبكه يا سوئيچ شبكه است و با تعويض سوئيچ و تهيه سوئيچ شبكه قوي تر مشكل برطرف مي شود.
اجزاي تشكيل دهنده :
دوربين تحت شبكه به تعداد مورد نياز
دستگاه ضبط NVR- Network Video Recorder

سوپيچ شبكه
كايل شبكه استاندارد
نمايشگر – مانيتور
دليل استفاده سوويچ شبكه در اين سيستم:
در بعضي دستگا هاي NVR براي ورودي دوربين هاي تحت شبكه يك ورودي Ethernet (شبكه ) بيشتر وجود ندارد

 

 

 

و براي اتصال مثلا 4 دوربين يا 8 دوربين تحت شبكه نياز به يك سوئيچ است كه همه دوربين هاي به آن سوويچ متصل شده و از سوئيچ يك كابل خروجي به پشت دستگاه NVR متصل مي شود.
سوئيچ هاي استاندارد داراي 4 – 8 – 16 و 24 پورت ميباشند.
بهتر از براي جلوگيري تاخير در نمايش و ضبط تصاوير (Delay) از سوئيچ هاي 10/100/1000  استفاده كنيد تا ترافيك شبكه دچار مشكل نشود.
اين سيستم ها در برق رساني به دوربين به دو حالت تقسيم ميشوند:
POE  – Power Over Ethernet يعني برق به همراه كابل شبكه و برق مجزا كه حالت معمولي دارد.
در سيستم POE برق به همراه اطلاعات از روي كابل شبكه گرفته ميشود براي اين كار بايد هم دوربين و هم NVR  و هم سوئيچ POE باشد.

 

 

در اين مطلب در رابطه با قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور صحبت خواهيم كرد و همينطور در پايان نمونه قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور را مورد بررسي خواهيم داد تا شما با جزئيات بيشتر نحوه تنظيم يك قرارداد دقيق و اصولي و تعهدات طرفين آگاهي كامل كسب كنيد. با آسانسور مانا همراه باشيد!

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور با اين هدف به مديريت ساختمان (يا مسئول نگهداري ساختمان) از سوي سرويسكاران اهدا مي شود تا نشاني بر تعهدمندي سازمان برقرار كننده قرارداد باشد.

قراردادهاي اوليه به يك سري مسائل خاص محدود بود و مثل امروزه داراي اين گستردگي و تنوعي نبود كه شاهد آن هستيم و نمي توانست تا اين حد پشتيباني همه جانبه اي را در اختيار مشتركان خود قرار دهد كه شامل اين موارد مي شد:

  • بازديد هاي دوره اي ساختمان
  • مراقبت از تجهيزات
  • بررسي نحوه كارآيي خوب دستگاه
  • روغن كاري
  • تعويض بخش هاي آسيب ديده جزئي
  • در دسترس بودن در زمان خاموشي

گسترش قراردادهاي تعمير و نگهداري آسانسور  https://asansormana.com/   باعث شد بتوان به راحتي تعمير مورد لزوم هر دستگاه را به سرعت پيشبيني كرد و سپس فاكتورهايي دقيق و متناسب با خدمات ارائه شده به كارفرمايان تحويل داد.

تعيين مبلغ قرار داد از همان ابتداي كار، آسودگي خيال را براي ساكنين ساختمانها در سروسامان دادن به هزينه ها فراهم مي كرد ولي همان طور كه شايد بدانيد بيشتر همه مبلغ دريافتي بابت تعمير به دو بخش تأمين هزينه سرويسكاران و تهيه قطعات ضروري تقسيم مي شود تا بتوان كمي از فشاركاري اين قشر زحمت كش برداشته شده و خدمات آن ها پاس داشته شود.

چگونگي تقسيم هزينه ها در يك شركت تعمير و نگهداري آسانسور:

به هر حال نمي توان انكار كرد كه بيشترين سهم از مبلغ قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور بايد به شخصي اختصاص يابد كه بيشترين هزينه جاني و زماني را در اين راستا كرده است، در اين ميان سرويسكاران و تعميركاران مسلما در رتبه اول قرار گرفته بدين ترتيب 80 درصد از كل درآمد از اين باب به آن ها تعلق مي گيرد:

  • هزينه هاي فردي سرويسكار پشتيبان
  • مديريت شركت
  • پرسنل بخش پشتيباني
  • ماليات
  • هزينه هاي جانبي شامل پاسخ به تلفن ها و اعزام پرسنل
  • هزينه تهيه قطعات ضروري

قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور براي شركت ها بسيار ارزشمند مي باشند، چون تعداد كمي از آن ها تمديد شده و بدين ترتيب بر سابقه كاري شركت مي افزايند و هر يك از آن ها به تنهايي مي توانند بيانگر كارآيي يك شركت بوده و اگر بتوانند رضايت مندي را هم كسب كنند، در اين صورت ارزشمندي فوق العاده اي را به شركت ها سرازير مي كنند.

بيشتر شركت هاي وابسته به صنعت آسانسور خدمات خود را در قالب سه ماه سرويس دهي بعد از نصب اوليه به انجام مي رسانند و در ادامه يكسال گارانتي و تعويض قطعات را در قراردادهايشان ارائه مي دهند كه مي تواند جزو خدمات شايان اين شركت ها محسوب شود.

علت تفاوت قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

نمي شود بدون سرويس و نگهداري ماهيانه آسانسور از اين تجهيزات استفاده كرد و احتمال آسيب و خرابي را در حد صفر نگه داشت، از اين رو توجه به اين مسئله امري ضروري است كه مطمئنأ بايد توسط يك سرويسكار حرفه اي انجام پذيرد تا عيوب واقعي شناخته شده و امكان بروز هر نوع مشكلي مرتفع شود.

در اين راستا شركت هاي آسانسور مختلفي، خدمات سرويس و نگهداري آسانسور را در قالب قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور ارائه مي دهند و بعضي از آن ها كه در اين ميان مجهز به علوم روز دنيا مي باشند توانسته اند توفيقات بسياري را هم كسب كنند و درصد رضايت مندي مشتريانشان نويدي بر اين مطلب است.

بيشتر شركت هاي ارائه دهنده خدمات مختلف آسانسور مبلغ معيني را براي سرويس آسانسورها در ساختمان هاي مختلف تعيين كرده اند كه متناسب با تعداد طبقات، حجم كاري، ظرفيت آسانسور و… متغير بوده و داراي نوسان است به همين علت قيمت قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور ها با هم تفاوت چشمگيري دارد.

عوامل تاثيرگذار در قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

مدل هاي مختلف آسانسور

آسانسورها داراي انواع مختلف با درب هاي همه اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مي باشند، وجود انواع آسانسورهاي هيدروليك، پيچشي، كششي، پاناروما و… مي توانند كار يك سرويسكار و كسب اطلاعات در مورد هر يك از آن ها را بسيار سخت كنند و ضرورت مجهز بودن به علوم مختلف و تخصصي ويژه را مشهودتر كند.

مسلما تفاوت بسياري ميان كارآيي يك سرويسكار حرفه اي با يك فرد تازه كار و كم تجربه خواهد بود كه اگر انتخاب دقيقي را انجام ندهيد ضرر آن مستقيم برمي شود به ساكنين ساختمان ها، اما در حالت كلي تفاوت زيادي ميان قيمت سرويس و نگهداري آسانسورهاي مختلف وجود ندارد و اين فقط وجود سرويسكار است كه در آخر تمايز را در برابر ديدگان همگان ترسيم مي كند.

بيمه مسئوليت حوادث

بيمه مسئوليت حوادثي كه شركت ها براي سرويسكاران خود در نظر مي گيرند، با اين كه باعث مي شود در آخر قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسوركه با صاحبان ساختمان ها مي بندند، بالاتر و گران تر به نظر برسد اما از نظر قانوني مسئوليت سنگيني را از دوش مديران ساختمان ها برداشته و بر شانه شركت ها قرار مي دهد و در صورت بروز حادثه براي تعميركاراني كه تحت پوشش يك شركت معتبر مي باشند به علت وجود بيمه و حمايت مالي كه از اين عزيزان صورت مي گيرد كم تر درگير مشكلات پيرامون شده و اگر اتفاقي براي سرويسكار زمان انجام وظيفه رخ دهد، بيمه مسئوليت آن را بر عهده مي گيرد.

هزينه هاي جانبي قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

شما مي توانيد بر حسب نياز خود خدمات جانبي را هم به فهرست خود اضافه كنيد و درخواست كنيد آن ها هم در كنار خدمات موجود در قرارداد از سوي شركت انجام شوند.
مثلأ استاندارد سازي آسانسور، بازسازي آسانسور، تزئينات آسانسور، بيمه آسانسور و… كه با اين كه هزينه آن به صورت جدا محاسبه مي شود، اما به هر حال در قيمت نهايي كه بايد توسط مالكان ساختمانها پرداخت شود افزوده مي شود.

نتيجه گيري:

در آخر تنظيم يك قرار داد با همه نكات ريز و مورد لزوم، با اين كه از اهميت زيادي براي ساختمان ها برخوردار است، اما از طرف ديگر شركتي كه طرف اين قرارداد هم قرار مي گيرد در رتبه اي بالاتر و مهمتر بوده كه در گزينش آن هم بايد همه موارد قانوني لحاظ شود تا اعتبار آن شركت سجيده شده و با پايبندي به تعهدات خود در قبال مشتريان و كارمندانش امنيتي همه جانبه را براي همه آن ها ايجاد كرده و امكان بروز هر مشكل را تا حد توان كم و كم تر كند و گام بلندي به سوي خدماتي تاثيرگذار و مورد انتظار بردارد. آسانسور مانا  https://asansormana.com/  در كنار شماست تا بهترين تعمهيدات سرويس و تعمير آسانسور را پياده سازي كند.

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

معرفي كليد و پريز اهرمي محصول جديد ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد هاي اهرمي با ظاهري خاص جديدترين مدل كليد پريز ميباشد و شايد يادآور كليد و پريز هاي قديمي باشد.

كليد اهرمي ايران الكتريك را هم ميتوان با قاب هاي كلاسيك و هم با قاب هاي مدرن استفاده كرد بنابراين احتمالا بتوان اين دسته از كليد پريز ها را به عنوان محصولي مدرن و لوكس و لاكچري نام برد از اين نوع از كليد ها ميتوان در سري مكانيزم برليان استفاده كرد همچنين از قاب هاي دور سري لوكس با طرح فلورا – پارما – آركا و قاب دور مدرن ارس متال طلايي و ارس متال سيلور مونتاژ كرد. حتي ميتوان با مدل برليان از جمله برليان بژ و برليان سفيد هم ست كرد هرچند نميتوان از آن به عنوان كليد پريز ارزان ياد كرد. كليد اهرمي با ساختاري متفاوت از سري محصولات به روز دنيا ميباشد. اين محصول به زودي در فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك قرار خواهد گرفت

 

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

 

 به گزارش كلوب سالها پيش او دوستي داشت كه مانند Vogue براي چيزي شبيه بهشت ??بود ، جايي كه مجله را در بهشت ??خيالي خود ورق مي زد. دسترسي به اين مجله آسان است و به دليل اين جدايي دردناك و آن عشق آتشين ، پس از پيوستن ، مجله را كلمه به كلمه و عكس را براي عكس مي بلعيد.

دوخت سفارشي يا مدل برتر / توليد انحصاري

آموزش طراحي لباس  در اصطلاح آگوست كوتاه ، "آگوست" به معني طولاني و "Couture" به معني خياطي است. اين اصطلاح به معني "دوخت سطح بالا" است. همانطور كه از نامش پيداست ، اين نوع طراحي لباس به صورت سفارشي براي افراد خاصي مانند هنرمندان ، سياستمداران و افراد مشهور طراحي شده است. فقط افراد مشهور مي دانند كه از طراحان سفارشي خياطي استفاده مي كنند ، تعداد كمي از افرادي هستند كه به دلايل شخصي به يك تامين كننده سفارشي دوخته اند.

 

يادگيري طراحي و طراحي لباس يكي از آن روياهايي بود كه او حتي در خواب هم نمي ديد. به ياد دارم كه هميشه در مورد يك ترفند ، شايد يك معجزه صحبت مي كردم! براي او جريان ايده هاي ذهني روي كاغذ و عينيت بخشيدن به همه اين طرح ها ، بعد دوم با كمك پارچه هاي رنگارنگ مانند يك معجزه بود!

 

طراحي لباس چيست؟

طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  شكي نيست كه هريك از ما خود را مركز جهان مي دانيم (حتي اگر آن را انكار كنيم). به همين دليل است كه او مي خواهد لباس ، كيف و كفش ما را منحصر به فرد و مطابق با خصوصيات بدني و علايق دروني خود كند. اينجاست كه هنر طراحي لباس ابرقهرماني مطرح مي شود ، شانه ام را تكان مي دهد و پلك مي زند: "نگران نباش!" من نتيجه درستي هستم. "

اگر هنر و وسعت او را با شاخه هاي پيچيده گوزن مقايسه كنيم ، فكر مي كنيم كه طراحي لباس قسمتي از شاخ است كه از هنر نقاشي و خياطي منشعب شده است. تركيب اين هنر با علم زيبايي كاملاً ناديده گرفته شد. طراحي لباس فرآيند ايجاد و جادو است. جادوي احياي پارچه هدف اصلي اين هنر طراحي يك لباس خاص متناسب با ظاهر ، اندام و علايق افراد است. هدفي كه طراحان مد علاقه زيادي به انجام آن داشتند.

 

آموزش طراحي لباس  طراح لباس

طراح لباس كسي است كه با استفاده از هنر نقاشي و تكنيك هاي دوخت ، طرحي جديد خلق مي كند. يك طراح لباس به تنهايي در هنر نقاشي و دوخت مهارت دارد ، او همچنين داراي ذهن خلاق است. او با ايده هايي از طبيعت ، عناصر فرهنگي و اجتماعي و حتي مفاهيم انتزاعي طراحي كرد.

براي طراح لباس حرفه اي ، ليسانس آموزش طراحي لباس  طراحي پارچه و لباس كافي نيست. تا حدي كه از مطالعه تاريخ و فلسفه هنر بي اطلاع است.

مجله ووگ

آموزش طراحي لباس اكنون كه اين احساس را براي شما دارم ، مي دانم كه شما حتماً يكي از اين هنردوستان را طراحي كرده ايد و به طراحي لباس و خواندن اين مقاله فكر كرده ايد. زيرا طراحي مد ، مانند هر هنر ديگري ، بدون نياز انجام شد. بنابراين اكنون كه از طرفداران دنياي رنگ ، طراحي و مد هستيد ، با اين مقاله به من بپيونديد. زيرا مي خواهم بيشتر در مورد اين زمينه هنري به شما بگويم و راه طراح شدن لباس را به شما نشان دهم.

 

مراحل طراح لباس به شرح زير است:

مراحل طراح لباس

1. ابتدا نيازها و سليقه هاي مشتري را بررسي كنيد.

2. طراحي لباس هاي مورد نظر به كمك دانش و هنر او و ايده اي كه در ذهن دارد.

3. با آگاهي از انواع پارچه ها ، بهترين نوع پارچه را با توجه به طرح انتخاب كنيد.

4. استفاده از الگوهاي اصلي طراحي بر اساس علم مدل سازي.

5. سرانجام مرحله اجرايي براي تنظيم Schlespard. به احتمال زياد مرحله دوخت توسط خود طراح به دست آمده است.

آماده پوشيدن / RTW

آموزش طراحي لباس  در اين بخش ، طراحي لباس با استفاده از اندازه هاي استاندارد و براي توليد انبوه لباس انجام مي شود. اين لباس آماده توزيع در بين مردم است. يعني همان لباس هايي كه از مزون و مزون فروشي خريداري مي شود. لباسي كه مناسب شما نيست و ممكن است افراد خاصي را ببينيد كه لباس هاي مشابه بر تن دارند. به ياد داشته باشيد كه اين امر ارزش هاي شما را كاهش داده است!

همانطور كه او گفت طراحان لباس هاي آماده از سايزهاي استاندارد استفاده مي كنند آموزش طراحي لباس  و به همين دليل اين لباس ها پس از دوخت پيشنهاد خود را ارائه كردند و تغييري اساسي ايجاد كردند. در اين قسمت از الگوهاي استاندارد ، چرخ خياطي و دوخت سريع

 

 

انواع بخشهاي طراحي لباس

انواع طراحي لباس

به طور كلي ، هنر طراحي لباس در دو قسمت اصلي استفاده مي شود:

 

1.

طراحاني كه در اين بخش كار مي كنند لباس هايي متناسب با اندازه مورد نياز شخص توليد مي كنند. جاي تعجب نيست كه برچسب قيمت براي اين لباس ها استفاده نمي شود. زيرا واضح است كه براي چنين مشترياني ، قيمت اهميتي ندارد.

شايان ذكر است كه در زمينه مد ، هر ساله با آغاز فصل جديد مد (ژانويه و جولاي) ، حداقل 50 نوع طرح لباس (از لباس روز و شب) براي مشتريان خاص به نمايش در مي آيد.

 

 

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس فرفورژه هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع فرفورژه ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مناسبتر است.

اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

عوامل موثر براي انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آشنا خواهيد كرد.

قيمت حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

كاربري حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود

جنس حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

با اينكه گفته مي شود كه اغلب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) از جنس آهن است اما باز هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده كنيد. جنس اغلب نرده ها اما از همان آهن و يا فولاد خواهد بود كه پس بهترين راه اين است كه شما هم از همين جنس استفاده كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ آنلاين در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

كم رنگ شدن نور تلويزيون را در خانه تعمير كنيد!

در اين مقاله به بررسي دليل كم شدن نور صفحه تلويزيون ال جي، سامسونگ و سوني مي پردازيم و همينطور درباره دليل كم و زياد شدن نور تلويزيون صحبت خواهيم كرد و به راه كارهاي مختلف براي حل اشكال خواهيم پرداخت. اگر شما هم با اشكال كم رنگ شدن نور تلويزيون روبرو شده ايد، توصيه مي كنيم كه حتما تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد، اگر با كمك راه كارهاي ارائه شده اشكال تلويزيون شما برطرف نشد، مي توانيد به سادگي درخواست تعمير تلويزيون خود را از طريق تماس تلفني و يا فرم زير به صورت آنلاين ثبت كنيد تا در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين تعميركار حرفه اي و مجرب را براي بررسي تلويزيون به محل شما ارسال كنيم.

دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سامسونگ

حل اشكال تيره شدن يا بررسي دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سامسونگ معمولا از طريق تنظيمات تلويزيون است و موارد اصلي كه بايد بررسي شوند شامل:

عملكرد تشخيص نور محيط را غيحلال كنيد.

تنظيمات صرفه جويي در انرژي را غير فعال كنيد.

حالت تصوير را تغيير دهيد.

قدرت سيگنال، به روز بودن سيستم عامل تلويزيون و اشكالات تلويزيون هاي جانبي را بررسي كنيد.

مدل هاي 2016 يا قديمي تر

System> Eco Solution> Eco Sensor> On or Off

مدل هاي 2017 يا جديدتر:

General > Ambient Light Detection > turn on or off

2) حالت نمايش تصوير تلويزيون خود را از طريق منو> تصوير> حالت تصوير روي حالتي كه براي شما بهترين نور را فراهم مي كند، تنظيم كنيد. همينطور مي توانيد ديگر تنظيمات نور تلويزيون سامسونگ خود مثل نور زمينه، درخشندگي، روشنايي و ... را از طريق همين منو تنظيم كنيد.

3) دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سامسونگ مي تواند ضعف قدرت سيگنال و كيفيت سيگنال تلويزيون متصل باشد. براي بررسي اشكال اطلاعات سيگنال را بررسي كنيد. براي اين كار از طريق دكمه Home يا Menu وارد تنظيمات و مسير زير شويد:

Settings > Support > Self Diagnosis > Signal Information

4) تلويزيون هاي جانبي را يكي يكي بررسي كنيد، اگر اشكال كم شدن نور تلويزيون سامسونگ شما فقط زمان استفاده از يكي از تلويزيون هاي جانبي ديده مي شود، پس اشكال از تلويزيون نيست. در اين صورت كابل متصل به تلويزيون اشكال دار را هم بررسي كنيد، آن را با يك كابل ديگر كه از سالم بودن آن مطمئن مي باشيد امتحان كنيد. اگر اشكال برطرف شد پس مشكل از كابل است، وگرنه خود تلويزيون اشكال دارد.

5) تنظيمات تصوير تلويزيون خود را ريست كرده و بررسي كنيد كه اشكال برطرف شده است يا خير.

6) نرم افزار و سيستم عامل تلويزيون خود را ايجاد رساني كنيد.

اگر با انجام كارهاي فوق، اشكال كم رنگ شدن نور تلويزيون برطرف نشد، مي توانيد درخواست تعمير تلويزيون سامسونگ خود را از طريق فرم به صورت آنلاين و يا تماس تلفني ثبت كنيد.

دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون ال جي

حل دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون ال جي در بيشتر مواقع مربوط به تنظيمات نور تلويزيون ال جي يا تنظيمات تصوير آن است. البته توجه كنيد كه كيفيت تصوير، ذهني است و همه چيز به ترجيحات فردي شما بستگي دارد. در ادامه موارد بررسي تنظيمات را توضيح مي دهيم.

در مورد نور تصوير مربوط به HDR، تنظيمات تصوير براي اين برنامه ها در داخل خود برنامه تعبيه شده و به طور كلي نسبت به ديگر فيلم ها تاريك تر مي باشند. پس به علت ماهيت HDR نمي توان اين تنظيمات را لغو كرد.

مورد ديگري كه مي تواند دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون ال جي و يا كم و زياد شدن نور تلويزيون ال جي باشد، تنظيمات مربوط به صرفه جويي انرژي باشد. براي غيحلال كردن اين عملكرد مراحل زير را دنبال كنيد:

به منو تصوير برويد

گزينه صرفه جويي انرژي را انتخاب كنيد

گزينه صرفه جويي انرژي را خاموش كنيد.

دقت كنيد كه حتما از سالم بودن كابل ها و تلويزيون هاي جانبي كه به تلويزيون خود متصل كرده ايد هم اطمينان حاصل كنيد؛ چرا كه دليل كم شدن نور تلويزيون شما مي تواند به وجود مشكل در اين موارد هم باشد.

اگر با انجام تنظيمات نور تلويزيون ال جي خود و انجام راه كارهاي بيان شده نتوانستيد اشكال كم شدن نور تصوير تلويزيون خود را برطرف سازيد، از سرويس تي وي كمك بگيريد.

دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سوني

1) اگر حالت تصوير در حالت Cinema يا Custom تنظيم شده باشد، امكان دارد صفحه تلويزيون كم نور شود. اگر بعد از تغيير حالت كيفيت تصوير، صفحه هنوز تيره و كم نور است، تنظيماتبك لايت، تصوير و روشنايي را تغيير دهيد و روشنايي را مطابق سليقه خود تنظيم كنيد.

نمونه اي از تنظيم نور تصوير: بررسي Picture Mode از Display Settings –Picture و در نهايت تغيير تنظيمات

نكتهوقتي تلويزيون در فروشگاه است، براي نمايش بيشتر در حالت نمايشگاهي تنظيم مي شوند كه بسيار روشن و زنده خواهد بود. با اين حال امكان دارد بعضي از تلويزيون هاي سوني با تنظيمات مناسب تر براي انرژي همراه باشند تا با برنامه هاي صرفه جويي انرژي مثل ستاره انرژي يا Energy Star سازگار باشند. بسته به اين تنظيماتي، ميزان روشنايي تصوير مي تواند بيشتر يا كمتر باشد.

2) اگر آپشن صرفه جويي انرژي روي Low يا High تنظيم شده باشد، تصوير صفحه تلويزيون تاريك مي شود.

نمونه اي از روش تنظيمات:

Settings – System Settings – Eco و تنظيم Power Saving به Normal يا Off

بعد از انجام اين تنظيمات بررسي كنيد كه اشكال كم شدن نور تصوير تلويزيون سوني برطرف شده است يا خير.

3) بعضي از تلويزيون هاي سوني داراي قابليت سنسور نور مي باشند. در اين مدل تلويزيون ها بسته به شرايط نور اتاق، شاهد كم و زياد شدن نور تلويزيون سوني خواهيد بود. با خاموش كردن سنسور نور يا كنترل روشنايي به صورت خودكار امكان دارد روشنايي تصوير افزايش يابد.

4) اگر براي مثال زمان استفاده از كنسول بازي متوجه كم شدن نور تلويزيون خود شديد، تلويزيون هاي ديگر مثل گيرنده ديجيتال را هم بررسي كرده و ببينيد دليل كم نور شدن تلويزيون سوني شما مربوط به استفاده از يك تلويزيون خاص است يا خير. اگر زمان استفاده از ديگر تلويزيون ها اشكالي در نور تصوير وجود نداشت پس مشكل از تلويزيون شما نيست بلكه از تلويزيون جانبي است.

5) اگر از تلويزيون سوني پروجكشن استفاده مي كنيد، اگر با كم شدن نور تصوير تلويزيون سوني روبرو شديد و تنظيمات نور تلويزيون سوني هم اشكال شما را برطرف نكرد، تعويض لامپ را در نظر بگيريد. براي اطمينان از اين موضوع بايد از يك تعميركار متخصص تعمير تلويزيون سوني كمك بگيريد.