با كيفيت ترين و كاربردي ترين نوع سيمان

 

شهر بتن ارائه دهنده ي بهترين نوع سيمان در ساختمان سازي

سيمان از جمله كاربردي ترين مصالح در ساختمان سازي شناخته مي شود كه با استفاده از آن مي توان بخش هاي مختلفي از يك ساختمان را ساخت. توجه داشته باشيد كه سيمان، نياز هر ساختماني است و بدون وجود آن امكان ساختمان سازي وجود نخواهد داشت چرا كه اين محصول باعث چسبيدن مصالح مختلف به يكديگر صده و باعث مقاوم سازي ساختمان مي شود. سيمان انواع مختلفي دارد و هر يك از انواع سيمان ها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت و قبل از هرگونه اقدامي ابتدا بايد با انواع سيمان و ويژگي هاي هريك آشنايي كامل داشته باشيد تا امكان بهترين انتخاب برايتان وجود داشته باشد. انتخاب مراكز معتبر خريد نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه در صورت خريد از مراكز معتبر فروش، بدون هيچگونه نگراني بهترين محصول را دريافت خواهيد كرد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر در زمينه فروش محصولات سيماني است.  قيمت سيمان از ديگر مواردي است كه ذهن بسياري را مشغول خود كرده است و در اين رابطه نمي توان رقم خاصي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي بر آن تاثير مي گذارند. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد آنلاين بتن و بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

b16_jic5.jpg

 

خريد ارزان سيمان

بسياري از مردم به دنبال راه هايي هستند كه بتوانند مرغوب ترين محصولات را با قيمت هاي ارزان خريداري كنند. خريد ارزان قيمت بلوك سيماني خواسته بسياري است كه براي اين كار راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت. سيمان هاي نا مرغوب و كم كيفيت، ميزان قيمت پايين تري خواهند داشت اما طبيعتا نمي توانند كليه خواسته هاي شما را برآورده سازند و به همين دليل توصيه مي كنيم به هيچ وجه كيفيت را فداي قيمت نكنيد. شركت هاي مختلف فروش سيمان ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت و به همين دليل قبل از خريد حتما بايد قيمت مراكز مختلف را با يكديگر مقايسه كرده و سپس اقدام نماييد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر در زمينه فروش محصولات سيماني است كه از طريق آن مي توانيد باكيفيت ترين و بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري نماييد. دليل پايين بودن قيمت محصولات نيز كوتاه كردن دست واسطه ها است.

 

شناخت انواع سيمان

سيمان از جنبه هاي متعددي به انواع مختلف دسته بندي مي شود و هر يك از انواع آن ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. يكي از اصلي ترين دلايل تفكيك سيمان ها را مي توان نوع شركت معدني آن دانست چرا كه طبيعتا هريك از معادن كشور ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت و با انتخاب هر يك از آنها ممكن است شاهد تفاوت سيمان شويد. اما اصلي ترين دليل تفكيك سيمان ها به درجه كيفي محصول مربوط خواهد شد. سيمان درجه ? بهترين كيفيت را داشته و در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي نيز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد اما سيمان هاي درجه ?،? طبيعتا آسيب پذيرتر خواهند بود. البته سيمان ها از جنبه هاي ديگري نيز با يكديگر متفاوت هستند. دانه ريز و درشت بودن سيمان از ديگر دلايل تفكيك آن به شمار مي رود، سيمان هاي ريزدانه سريع تر از درشت دانه ها خشك خواهند شد و معمولا كارايي بيشتري دارند اما سيمان هاي درشت دانه نيز در بخش هاي متعددي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند. در رابطه با قيمت سيمان بايد گفت: عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت بتن آماده را تعيين كنند و به همين دليل نمي توان رقم خاصي براي آن در نظر گرفت.

 

 

 

قيمت سيمان

قيمت سيمان يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. در حالت كلي سيمان يكي از محصولات ساختماني ارزان قيمت شناخته مي شود كه با استفاده از آن مصالح ساختماني متعددي توليد مي شوند. يكي از اصلي ترين دلايل تاثيرگذار بر ميزان قيمت سيمان را مي توان كيفيت آن دانست. محصولات باكيفيت طبيعتا ميزان قيمت بالاتري نيز نسبت به ساير محصولات خواهند داشت و به همين دليل قيمت سيمان تيپ ? گران تر از تيپ ? است. مبناي محاسبه قيمت سيمان كيلوگرم است و مي توان سيمان را در دو نوع بسته بندي شده و فله اي خريداري كرد. نوع فله اي سيمان قيمت پايين تري خواهد داشت كه معمولا براي سازه هاي عظيم يا شركت هاي توليدي مصالح سيماني كاربرد دارند. نوع كيسه اي سيمان نيز به صورت كيسه اي قيمت گذاري خواهند شد.

 

سيمان پوزولاني چيست و چه كاربردهايي دارد؟

سيمان يكي از محبوب ترين انواع مصالح ساختماني است كه حتما هر فردي با آن آشنايي كامل خواهد داشت. اين محصول ماده اي معدني است كه از معادن مختلفي از جاي جاي نقاط كشور استخراج مي شود. سيمان به تنهايي مورد استفاده قرار نخواهد گرفت بلكه آن را با مواد ديگري تركيب كرده و سپس استفاده مي كنند. معمولا سيمان را به ماسه زده و مي از مخلوط كردن آنها به آن آب اضافه مي كنند. در اين صورت ملات آماده مصرف خواهد بود. توجه داشته باشيد كه ميزان درصد سيمان به ماسه بر حسب نوع محل استفاده متفاوت خواهد بود. سيمان كاربردهاي متنوعي دارد و مي توان از آن در بخش هاي مختلفي از يك سازه استفاده كرد. قيمت سيمان فله مناسب است و در دسترس همگان قرار دارد. ويژگي هاي منحصر به فرد سيمان آن را به بهترين محصول بي رقيب در ساختمان سازي بدل كرده و بدون استفاده از آن هيچ ساختماني برپا نخواهد ايستاد. سيمان در حالت كلي به منظور مقاوم سازي مورد استفاده قرار مي گيرد اما بخش هاي مورد نياز مقاومت ساختمان متفاوت خواهد بود. در برخي مواقع سيمان در قالب بتن براي پي ريزي ساختمان استفاده شده و در برخي مواقع براي ساخت ديوار و چسباندن مصالح ساختماني كاربرد دارد. قيمت هاي مناسب را براي خريد سيمان رنگي نما از ما بخواهيد.

 

 

 

قيمت سيمان پوزولاني

سيمان پوزولاني يكي از كاربردي ترين انواع سيمان ها به شمار مي رود. سيمان پرتلند كه مرغوب ترين نوع سيمان است قيمت بالايي دارد و به همين دليل در كمتر سازه اي مورد استفاده قرار مي گيرد. اما سيمان پوزولاني كه تمامي ويژگي هاي سيمان پرتلند را دارد جايگزين مناسبي براي آن بوده و مي توانيد بدون هيچ گونه نگراني از سيمان پوزولاني به جاي مرتلند استفاده كنيد. قيمت سيمان پوزولاني در مقايسه با سيمان پرتلند بسيار مناسب تر بوده و امكان خريد آن براي همگان وجود خواهد داشت. اين سيمان در سازه هاي عظيم مورد استفاده قرار مي گيرد و در بخش هاي مختلف ساختمان سازي كاربرد دارد. شما همچنين مي توانيد سوالات خود در خصوص افزودني هاي معدني بتن مانند قيمت ديرگير كننده ها و ميزان مصرف حباب ساز در بتن آماده و بلوك هبلكس را از متخصصين اين شركت جويا شويد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

 

آجرهاي نسوز چگونه ساخته مي شوند

بيشتر آجرهاي نسوز با خاك رس ساخته مي شوند كه در درجه اول حاوي سيليس و آلومينا است. آجرهاي نسوز كه در بالاترين درجه حرارت ، بيش از 3000 درجه فارنهايت مقاومت مي كنند ، حاوي آلومينا بيشتري هستند. اكثر آجرهاي نسوز همچنين حاوي مقادير كمي منيزيم ، كلسيم ، پتاسيم ، آهن و تيتانيوم هستند. تركيب شيميايي موجود در خاك رس آجرهاي نسوز چيزي است كه آنها را از آجرهاي سفالي معمولي متمايز مي كند. آجرهاي نسوز معمولاً با فشار دادن يا بيرون آوردن خاك رس به شكل دلخواه ساخته مي شوند. سپس آنها را در كوره اي با كنترل دقيق دما قرار مي دهند تا به سختي مطلوب برسند.

 

استفاده مناسب از آجر نسوز

آجرهاي نسوز با آجرهايي كه براي ساخت خانه يا حياط استفاده مي شود متفاوت است. حتي در بين آجرهاي نسوز تفاوت هايي وجود دارد تا آنجا كه از آنها براي كوره ، شومينه يا كوره استفاده مي شود. اطمينان حاصل كنيد كه نوع مناسب آجر نسوز را براي محلي كه مورد استفاده قرار مي گيرد انتخاب كرده ايد.

 

مزاياي استفاده از آجر نما نسوز در نماي ساختمان

استفاده از آجر نسوز زيبايي چشمگير و منحصر به فرد در طولاني مدت براي نماي ساختمان خواهد داشت. مقاومت در برابر گرما، حرارت بالا و آتش سوزي ، سرما و يخبندان مهم ترين مزيت آجر نما نسوز مي باشد. آجر نسوز عايق صوتي بوده و مانع از عايق اتلاف انرژي مي شود و داراي توع رنگي زيادي است. رنگ طبيعي و ثبات رنگ در برابر اشعه ي خورشيد ، نزدن شوره و جلبك و سفيد شدن نما در طول زمان و جذب آب پائين آجر نسوز را به گزينه اي مناسب براي خريد تبديل كرده است.

 

راهنماي خريد آجرنما نسوز

  • يك آجرنما نسوز خوب بايد درهنگام برخورد با آجرهاي ديگر صداي زنگ (مثل صداي برخورد دو سراميك) بدهد. اين صدا نشانه سلامت و كيفيت بالا و توپري، مقاومت بالا با تراكم خاك خوب و ميزان جذب آب كم آن است. دقت كنيد اين صدا در آجر هاي نسوز تيره بيشتر از آجرهاي نسوز روشن است
  • آجر نسوز نما را از وسط بشكنيد و عمق آجر را نگاه كنيد عمق آجر بايد با سطح آجرنما يك رنگ و كاملا خشك باشد، برخي از شركت ها از جوهر در خاك آجر نسوز براي خوش رنگ كردن آجرهاي نسوز استفاده كنند
  • آجر نسوز نما با نام آجرنسوز جوشي نگيريد آجر هاي نسوز جوشي حاصل بالا رفتن دماي كوره در مدت زمان زياد و پيدايش آهن خاك نسوز بر روي سطح آجر نسوز شده است
  • سطح آجرنسوز بايد يك دست باشد منظور از يك دست بودن بازي رنگ آجر نسوز نيست تمامي آجر هاي نسوز قرمز و انگليسي بازي رنگ دارند زيرا اين ماهيت خاك نسوز و كوره هاي پخت هست و اتفاقا اين بازي رنگ آجرنسوز هست كه به نماي آجري زيبايي خاصي مي دهد.

 

درجه بندي حرارتي آجر نسوز

بسته به نوع مقاومت مورد نياز ، انواع آجر نسوز معمولاً به چندين نوع درجه بندي مي شود. داخل كوره يا كوره چوبي نياز به آجر نسوز ساخته شده از خاك رس با چگالي بالا دارد زيرا اينها در معرض دماي بسيار بالا هستند. آنها معمولاً از آجرهايي با محتواي آلوميناي بيشتر ، به اندازه 40 تا 44 درصد استفاده مي كنند ، و فوق العاده پرفروش محسوب مي شوند.انواع آجرهاي نسوز نصب شده در شومينه ها معمولاً در حدود 1750 تا 1800 درجه فارنهايت را تحمل مي كنند و داراي كمترين ميزان آلومينا ، حدود 24 تا 26 درصد هستند. اينها آجرهاي نسوز كم مصرف محسوب مي شوند. آجرهاي نسوز سبك ، متخلخل و نرم مي توانند حرارت بيشتري را تحمل كرده و انرژي كمتري نسبت به آجرهاي سخت تر جذب كنند. اين آجرها چگالي كمتري دارند و عايق حرارتي بهتري هستند ، اما نمي توان از آنها براي ذخيره گرما استفاده كرد. آجرهاي نسوز سخت بهتر است در اطراف شعله هاي باز استفاده شوند و احتمال جذب گرما بيشتر است. در مواقعي كه به گرماي شديد نياز است از آنها استفاده مي شود.

 

منبع : 

 

https://8tracks.com/iranniaz0041

https://www.mixcloud.com/iranniaz0041/

https://www.misterpoll.com/users/1978701

https://www.mobypicture.com/user/iranniaz0041

https://letterboxd.com/iranniaz0041/

https://www.ted.com/profiles/30872351/about

https://www.kiva.org/lender/iranniaz00415988

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2701652

https://audiomack.com/iranniaz0041

https://www.answerpail.com/index.php/user/iranniaz0041

https://disqus.com/by/iranniaz0041/about/

 

 

خريد اقساطي خودرو

خريد اقساطي خودرو در دنيا بسيار رايج است و از طريق آن صاحب خودرو. من يك زندگي عالي داشتم ، يك زندگي عالي داشتم و روحيه اي عالي داشتم. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه بودجه لازم براي خريد خودرو مورد نياز خود را نداريد يا نمي خواهيد براي مدت طولاني هزينه پرداخت كنيد ، بايد از اين فرصت براي خريد خودرو به صورت قسط صفر يا خريد دوست دوم و ماشين استفاده شده از من ، يكي از اعضاي جمهوري من يك سوسياليست از بوسني و هرزگوين هستم. همه مهمترين كارها ، زيباترين چيزها ، مهمترين كارها ، مهمترين كارهايي كه مي توانيد انجام دهيد.

 

به دنبال تبليغات رايگان باشيد

 

فروش معوق خودروهاي فرسوده و صفر

خريد خودرو با قسط صفر در ساياخودرو

شركت هاي مختلف در جوران خودروهاي خود را در قالب طرح فروش اقساطي خودرو صفر آماده كرده اند. تصوير و نام كتاب زيباترين و زيباترين و زيباترين و زيباترين است. شماره شركت ساياخودرو تماس حاصل فرماييد..

 

خريد خودروي فرسوده به تعويق افتاد

من نمي ترسم ، اما نمي توانم كار خوبي انجام دهم. مي توانيد فرم زير را پر كرده و درخواست خود را ارسال كنيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و از شما درخواست پيگيري كنند تا در صورت موجود بودن خودرو مورد نياز شما ، خريد به اتمام برسد.

 

جزيره كدروس و سايگا در ايران

پايتخت ايران

ايران خودرو قديمي ترين و مشهورترين شركت خودروسازي ايران است كه در ابتدا كار خود را با نام ايران ناسيونال با مونتاژ خودروها و پس از توليد قطعات آغاز كرد و پس از انقلاب به كار خود ادامه داد و نام خود را به ايرانخودرو تغيير داد. اين در مورد قدرت خداوند ، پروردگار خدا نيست.

 

ساكسوني

سايپا را مي توان خودروساز اقتصادي در ايران ناميد كه سياست آن هميشه بر اين اساس استوار است كه خودروها تا حد ممكن ارزان و مقرون به صرفه هستند. اما اين شركت از افزايش شديد قيمت ها در امان نيست و من بسيار خوشحالم ، بسيار افتخار مي كنم ، من هستم كه شما را به دنيا آوردم و بسيار خوشحالم.

 

Solidification چيست؟

Solidification نامي است كه من استفاده مي كنم زيرا اين مرحله دستاوردهاي شما را تقويت مي كند. اين به شما كمك مي كند تا تمام ماهيچه هايي را كه هنگام حركت به يك برش ايجاد كرده ايد حفظ كنيد. بدون اين مرحله ، من تعداد زيادي از بچه ها را ديدم كه در مرحله ساخت اندازه خود را بسته اند ، اما پس از شروع برش ، بسياري از اين عضله تازه پيدا شده را بلافاصله از دست مي دهند. افزايش عضله بسيار كندتر از چربي سوزي است بنابراين قرباني كردن توده عضلاني با برش سريع به سرعت بسيار اشتباه بزرگي است. در عوض ، شما بايد دستاوردهاي خود را تثبيت كرده و آنها را در دراز مدت قفل كنيد.

 

مرحله انجماد به اين امر مي رسد. مرحله Solidification تركيبي از تمرينات قدرتي كم حجم با رژيمي است كه براي حفظ وزن شما طراحي شده است. حفظ وزن در پايان حجم باعث مي شود وزني كه به دست آورده ايد ثابت بماند. اين به شما امكان مي دهد وزن جديد بيشتري را كه به آن رسيده ايد "مالك" كنيد. بنابراين ، هنگامي كه پس از حفظ وزن بدن خود در مرحله جامد شدن به يك برش روي مي آوريد ، توده عضلاني را بسيار بهتر حفظ مي كنيد. اين يك تغيير دهنده بازي سخت گير معمولي است كه اغلب مي بيند كه تمام دستاوردهاي آنها هنگام قطع شدن از بين مي رود.

چرا نمي توانم به ساختمان ادامه دهم؟

 

گنجاندن مراحل تمرينات با حجم كم ، يك حركت هوشمندانه است كه به شما كمك مي كند عضلات در حال رشد خود را در دراز مدت حفظ كنيد.

 

متأسفانه ، اين استراتژي به طور گسترده استفاده نمي شود. بسياري از ما مي ترسيم كه ماهيچه هاي ما از بين بروند اگر يك روز در ورزشگاه عقب نشيني كنيم. بگذريم ، يك هفته يا يك ماه كامل. اين طرز فكر باعث مي شود كه ترمز دستي روي هيپرتروفي شما قرار گيرد!

 

هنگامي كه براي اولين بار يك مرحله جامدسازي را براي مشتريان توضيح مي دهم ، اغلب با اين جمله پاسخ مي دهم: "اما من مي خواهم اندازه بيشتري بسته بندي كنم. آيا نمي توانم فقط با فاز بيلد طولاني تر حجم دهي كنم؟ "

 

در حالي كه تعقيب دستاوردهاي بيشتر جذاب است ، اگر قبلاً چندين ماه تمرينات سخت ، م ،ثر و كارآمد با حجم بالا را انجام داده ايد ، اقدامي عاقلانه نيست. اين دقيقاً همان كاري است كه شما در مرحله Build انجام داده ايد. دليل اين كه تلاش براي طولاني تر شدن مرحله ساخت مشكل ساز است ، بر اساس چند اصل است كه قبلاً در اين مجموعه به آن پرداخته ام:

 

    اثر تقابل مكرر

    كاهش بازده

    حداكثر حجم قابل بازيابي

    مقاومت سازگار

 

به جاي پوشش مجدد همه اين موارد ، در اينجا خلاصه اي سريع از چرايي تركيب اين عوامل براي ايجاد يك نتيجه طبيعي در مرحله ساخت وجود دارد.

 

بدنه يك ماشين سازگار شگفت انگيز است. هرچه بيشتر كاري را انجام دهيد ، بدن شما بيشتر سازگار مي شود و كمتر از آن نتيجه مي گيريد. آموزش مداوم بدنسازي با حجم بالا نمونه اي از اين موارد است. پس از 4 مرحله كوچك كه شامل يك مرحله كامل ساخت است ، چندين ماه آموزش خسته كننده داشته ايد. بدن شما بيشتر سازگاري هاي لازم را براي زنده ماندن از حمله تمرينات مرحله Build ايجاد كرده است. مقاومت تطبيقي ??ايجاد شده است و انجام همان كارها مزاياي كمي به همراه خواهد داشت و ممكن است شما را فراتر از توانايي خود براي بازيابي قرار دهد.

 

به طور خلاصه ، اگر به همان شيوه آموزشي ادامه دهيد ، در نهايت كار خود را متوقف مي كند. انجام بيشتر همين كارها بر اين واقعيت غلبه نمي كند. با اين حال ، اين دقيقاً اشتباهي است كه اكثر افراد علاقه مند به ورزشگاه انجام مي دهند. از اين اشتباه اجتناب كنيد و تغيير راهبردي در آموزش خود ايجاد كنيد تا بتوانيد در آينده به موفقيت برسيد.

منبع : مرواريد شهري نجات   

https://morvarid-shahrinejat.com

https://www.reddit.com/r/business/comments/pigtn9/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF/

https://myspace.com/orlaoneal8

https://www.goodreads.com/user/show/140004693-orla-oneal8

https://disqus.com/by/orlaoneal8/about/

 

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=MennaMeyers3

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:MennaMeyers3

https://www.pubpub.org/user/cohan-neale-12

http://beristain.udeo.edu.gt/user/mennameyers3/

https://wiki2.eecs.umich.edu/hrb/index.php/User:MennaMeyers3

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:MennaMeyers3

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

پنكه  در مقابل AC: كدام بهتر است؟

در ميان بسياري از روشهاي دستيابي به سرمايش فضا ، برجسته ترين آنها يا تهويه مطبوع يا پنكه سقفي - Fan Vs AC هستند. هر دو اين وسايل خنك كننده در بين صاحبان خانه كاربرد گسترده اي پيدا كرده اند ، از اولين شكل پنكه هاي سقفي از 500 سال قبل از ميلاد استفاده مي شود. در مقايسه ، كولرها به لطف آقاي ويليس كرير ، اختراع نسبتاً جديدي هستند. تهويه مطبوع گرچه در حال استفاده جديد است ، در سراسر ايالات متحده بسيار محبوب شده است ، حدود 90 درصد از خانه ها داراي تهويه مطبوع هستند در حالي كه 47 درصد در 1973 بود.

 

بحث Fan در مقابل AC مدت زيادي است كه درگير است. طرفداران هميشه ليستي از نكات صرفه جويي در مصرف انرژي را در تابستان تهيه مي كنند ، در حالي كه تهويه مطبوع خنك كننده فوق العاده اي را فراهم مي كند!

 

طرفداران هر دو دلايل متفاوتي را براي استفاده از هر دستگاه ارائه كرده اند. به عنوان مثال ، پنكه هاي سقفي خنك كننده سبك تا متوسط ??را از طريق مكانيسم ديگري در مقايسه با كولر گازي ، اما با هزينه بسيار كمتر ، ارائه مي دهند. در مقابل ، سيستم هاي تهويه مطبوع قدرت خنك كنندگي بيشتري دارند اما با هزينه اي نامتناسب بالاتر. بنابراين ، آيا فن ها بهتر از تهويه مطبوع هستند؟ بگذاريد مزايا و معايب هر دو را مرور كنيم و دريابيم كدام در خانه شما بهتر جواب مي دهد.

AC vs Fan: هزينه اجراي آنها چقدر است؟

تجزيه هزينه AC در برابر فن

 

فاكتور اصلي براي همه هزينه فن در مقابل هزينه AC است. برخي از سوالاتي كه همچنان مطرح مي شوند - هزينه يك فن چقدر است؟ هزينه اجراي يك فن در تمام طول روز چقدر است؟ آيا كار با كولر گران است؟

 

هزينه اجراي فن در مقابل كولر گازي چيزي است كه متغيرهاي زيادي را شامل مي شود. شامل هزينه اوليه ، هزينه بهره برداري و نگهداري مي شود. بنابراين بياييد نگاهي بيندازيم:

طرفداران سقفي- انواع و هزينه استفاده

 

دو نوع فن وجود دارد AC و DC. يك فن AC مستقيماً از پريز برق منزل شما با برق متناوب 110 ولت كار مي كند. از طرف ديگر ، طرفداران DC جريان متناوب را به جريان مستقيم تبديل كرده و سپس عملكرد مي كنند. فن هاي DC جديدتر دو سوم انرژي كمتري نسبت به فن هاي AC مشابه مصرف مي كنند.

دريچه كولر

اما اين هزينه كم در حال اجرا با يك احتياط همراه است ، هزينه اوليه. فن هاي DC گران تر از پنكه هاي AC هستند. اما در طولاني مدت ، آنها در هزينه هاي عملياتي شما صرفه جويي مي كنند. به عنوان مثال ، يك فن سقفي DC معمولاً با توان 30 وات كار مي كند كه در حدود 1 سنت در ساعت توليد مي شود. با تمديد اين استفاده به كل ماه ، هزينه آن در حدود 1.20 دلار در ماه است. اين كمتر از نوشابه است!

 

فن ها نيازي به نگهداري سنگين ندارند. فقط بايد تيغه ها را تميز كنيد ، پيچ ها را محكم كرده و ياطاقان موتور را هر فصل يك بار روغن كاري كنيد. براي صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري مي توانيد تمام اين تعميرات را خودتان انجام دهيد.

 

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4465369/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97930/

https://www.launchora.com/story/1628406497---0

https://all4webs.com/piepimple5/15831585174016701607-170516081?38290=64008

https://app.box.com/s/7tbkgwkfmv58klqmwmxp6bvw6rjm80lg

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803254//

https://www.techsite.io/p/2472849

https://yorfriends.com/blogs/post/866

http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=143197