معایب گاز صفحه ای کن [ پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن ]

 

برند کن یک برند موفق در زمینه تولید گاز های صفحه ، اجاق گاز ، اجاق گاز طرح فر ، اون توستر و… می باشد . این برند موفق در کشور ایران و در سال 1362 تاسیس شد ، البته در ابتدا برند کن تنها هود آشپزخانه تولید می کرد که در ادامه فعالیت خود به علت نظرات مثبت خریداران محصولات آشپزخانه دیگر از جمله اجاق گاز تولید کرد که با پیشرفت تکنولوژی امروزه شما گاز های صفحه ای برند کن را مشاهده می کنید . به علت فروش بالای گاز های صفحه ای برند کن بسیاری از افراد قبل از خرید گاز صفحه ای به سراغ بررسی معایب گاز صفحه ای کن می روند به همین علت ما قصد داریم برند کن و محصولات برند کن را بررسی کنیم و به شما بگوییم که آیا برند کن میتواند یک برند مطمئن در زمینه تولید لوازم آشپز خانه باشد یا نه .

امروزه برند کن در کنار مارک های داتیس ، استیل البرز ، اخوان ، آلتون و… جزو محبوب ترین برند های ایرانی در زمینه تولید لوازم آشپزخانه قرار دارند که برند کن به علت تاریخچه طولانی تر طرفداران زیادی به دست آورده است . در این مقاله قصد داریم گاز های صفحه ای برند کن را با هم بررسی کنیم و به شما بگوییم گاز های صفحه ای کن دارای چه معایب و چه مزایایی می باشند . پیشنهاد می دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اگر سوال یا نظری در رابطه با گاز های صفحه ای کن دارید می توانید در انتهای این مقاله با ما در میان بگذارید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند . همچنین ما مقالاتی در رابطه با گاز رومیزی کن خوبه آماده کرده ایم که پیشنهاد می دهیم آن را هم مطالعه کنید .

معایب گاز صفحه ای کن

دقت داشته باشید بررسی معایب یکی از مهم ترین مراحل قبل از خرید گاز صفحه ای می باشد که در ادامه قصد داریم به شما معایب گاز صفحه ای کن را شرح دهیم ، پیشنهاد می دهیم تا ادامه این مقاله همراه ما باشید .

  • لک شدن سریع بعد از پختن غذا
  • کیفیت نسبتا پایین فندک گاز صفحه ای کن
  • داغ کردن خیلی زیاد پیچ های گاز
  • خدمات پس از فروش نسبتا ضعیف

دقت داشته باشید به علت اینکه برند کن یکی از بهترین برند های لوازم آشپزخانه می باشد ، در تولید گاز های صفحه ای از بهترین تجهیزات استفاده می کند به همین دلیل افراد خیلی کمی از محصولات برند کن ناراضی هستند.

https://urlis.net/gibuc5y4

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن

بعد از بررسی معایب گاز صفحه ای کن اکنون قصد داریم به شما پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن را شرح دهیم تا اگر قصد خرید گاز های صفحه ای کن را دارید بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید .

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG – 8507

یکی از پرفروش ترین گاز صفحه ای کن که افراد زیادی از آن استفاده کردند و راضی بودند اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG – 8507 می باشد . این مدل 5 شعله ای جزو بهترین اجاق گاز شیشه ای ایرانی قرار دارد و نسبت به اجاق گاز های محبوب بازار مصرف برق کمتری دارد . پیشنهاد می دهیم اگر به دنبال اجاق گاز صفحه ای سیاه رنگ هستید این مدل را خریداری کنید چرا که نسبت به کارایی و مصرف انرژی دارای ظاهر زیبایی می باشد و انتخاب مدل IG – 8507 برای آشپزخانه شما می تواند ظاهر آشپزخانه شما را زیباتر کند .

قیمت این مدل در شهریور ماه سال 1402 بین بازه 6 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان می باشد .

 

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502

اگر شما به دنبال اجاق گاز صفحه ای از جنس استیل و با کیفیت بالا هستید ، پیشنهاد می دهیم اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502 را خریداری کنید . دقت داشته باشید این مدل نسبت به سایر اجاق گاز های بازار انرژی برق زیادی مصرف می کند که این موضوضع یکی از معایب گاز صفحه ای کن می باشد . البته دقت داشته باشید این نوع گاز صفحه ای دارای فندک اتوماتیک می باشد و شما می توانید با گارانتی 24 ماهه این برند را خریداری و استفاده کنید . با توجه به اینکه مدل IS 9502 جزو مدل های پر فروش بازار می باشد ، افراد زیادی از این مدل راضی هستند و پیشنهاد خرید آن را میدهند .

قیمت اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502 در شهریور ماه سال 1402 بین بازه 7 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان می باشد .

https://chiyab.ir/

اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 523S

بسیاری از افراد قصد خرید اجاق گاز با کیفیت و لاکچری دارند به همین دلیل به سراغ محصولات خارجی می روند ، اما باید به شما بگوییم برند کن به تازگی اجاق گازی وارد بازار کرده است که ظاهر شیک و قیمت نسبتا بالایی دارد تا اگر شما به دنبال اجاق گازی با کیفیت بالا و لاکچری مانند اجاق گاز های خارجی هستید بتوانید اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 523S را خریداری کنید . این مدل در ابعاد ۵۱ × ۸۹ سانتی‌متر تولید می شود و شما می توانید با توجه به ابعاد آشپزخانه خود این مدل را خریداری کنید .

قیمت این محصول در شهریور ماه سال 1402 بین بازه 9 تا 10 میلیون تومان قرار دارد .

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.chiyab.ir/

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fchiyab.ir/

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

معرفی ۱۰ بازی جذاب در خانه برای کودکان

سلام به همه رفقای کنکوری

اول از همه به شما دوستان خوبم خداقوت میگم که با وجود تمام سختی هایی که داشتین ، تا این مرحله از زندگیتون پیش اومدین و الان قطار زندگیتون رسیده به یکی از حساس ترین مسیرهاش ، مسیری پرچالش که خیلی فراز و فرود داره و با کلی شکست و پیروزی همراه هست

شاید با خودتون بگین خوب من تا الان هم کلی سختی کشیدم و برای نمرات مدرسه و رقابت با دوستام و امتحاناتم استرس های زیادی تحمل کردم و این هم یکی مثل بقیه سالها ، چه فرقی داره؟!

ولی عزیزانم مسیر کنکور فقط نمرات مدرسه و حضور در کلاس های مدرسه نیست و بخوام مثال بزنم میشه مثل یه ماجرایی که همه ما تجربه اش داریم و کلی هم باهاش خاطره داریم و از شنیدنش ذوق کردیم

اون روزی که به خاطر یه جشن تو مدرسه ،همه کلاسا تعطیل میشه ،امتحانا لغو میشه ولی ایا طراح کنکور هم اون مبحث رو از ازمون شما حذف میکنه ؟! بقیه رقبا هم اون مبحث رو نمیخونن؟ حواستون باشه رقبای شما فقط ۲۰ نفر کلاستون نیستن و با تمام کنکوری های کشور دارین رقابت میکنین

۱۲سال مدرسه رفتین برای اینده ای که امسال قراره رقم بزنین ،حالا بنظرتون امسال رو هم باید مثل سالهای قبل گذروند؟!

معجون و دمنوش برای لاغری در شب

 

 

 

کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از افراد است. روش‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از معجون و دمنوش‌های لاغری است. این معجون‌ها و دمنوش‌ها معمولاً از ترکیب چند گیاه دارویی تهیه می‌شوند که هر کدام خواص مختلفی برای سلامتی و کاهش وزن دارند.

 

معجون و دمنوش برای لاغری در شب می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند در طول روز رژیم غذایی سالمی داشته باشند و در شب نیز از نوشیدنی‌های سالم و مفید استفاده کنند. این معجون‌ها و دمنوش‌ها می‌توانند به افزایش متابولیسم بدن، کاهش اشتها و چربی سوزی کمک کنند.

 

انواع معجون و دمنوش برای لاغری در شب

 

در ادامه به معرفی چند نوع معجون و دمنوش برای لاغری در شب می‌پردازیم:

 

 معجون سیب و دارچین: سیب و دارچین هر دو دارای خواص چربی سوز هستند. سیب حاوی فیبر است که باعث افزایش احساس سیری می‌شود و دارچین نیز به افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند. برای تهیه این معجون، یک سیب متوسط را پوست بکنید و همراه با یک قاشق چایخوری دارچین در یک لیوان آب بجوشانید. سپس آب را از صافی رد کنید و میل کنید.

 

 دمنوش زنجبیل و لیمو: زنجبیل و لیمو نیز از دیگر مواد طبیعی چربی سوز هستند. زنجبیل به افزایش متابولیسم بدن و لیمو به کاهش اشتها کمک می‌کند. برای تهیه این دمنوش، یک تکه زنجبیل تازه را رنده کنید و همراه با یک لیوان آب جوش و یک قاشق چایخوری عسل در قوری بریزید. سپس قوری را روی حرارت قرار دهید تا آب بجوشد. پس از جوشیدن، دمنوش را از صافی رد کنید و میل کنید.

 

 دمنوش گزنه و نعناع: گزنه و نعناع نیز دارای خواص چربی سوز و ادرار آور هستند. گزنه به دفع سموم بدن و نعناع به کاهش اشتها کمک می‌کند. برای تهیه این دمنوش، یک قاشق غذاخوری گزنه خشک و یک قاشق غذاخوری نعناع خشک را در یک لیوان آب جوش بریزید. سپس قوری را روی حرارت قرار دهید تا آب بجوشد. پس از جوشیدن، دمنوش را از صافی رد کنید و میل کنید.

 

 دمنوش چای سبز و لیمو: چای سبز یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های لاغری است. این چای به افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی کمک می‌کند. لیمو نیز به کاهش اشتها و بهبود هضم غذا کمک می‌کند. برای تهیه این دمنوش، یک قاشق چایخوری چای سبز را در یک لیوان آب جوش بریزید. سپس قوری را روی حرارت قرار دهید تا آب بجوشد. پس از جوشیدن، دمنوش را از صافی رد کنید و یک قاشق چایخوری عسل و یک برش لیمو به آن اضافه کنید.

 

نکات مهم در مصرف معجون و دمنوش برای لاغری در شب

 

 قبل از مصرف هرگونه معجون یا دمنوش لاغری، با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

 

 معجون و دمنوش لاغری را به  جایگزین وعده‌های غذایی اصلی مصرف نکنید.

 

 از مصرف بیش از حد این معجون‌ها و دمنوش‌ها خودداری کنید.

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.attari-pardisan.ir

 در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت، مصرف معجون یا دمنوش لاغری را قطع کنید.

 

نتیجه گیری

 

معجون و دمنوش برای لاغری در شب می‌تواند به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک کند. با این حال، توجه به نکات مهم در مصرف این معجون‌ها و دمنوش‌ها ضروری است.

 

https://mydreamangels.mn.co/posts/45837596

https://postheaven.net/greeeen1/pr-msrf-tryn-dwyh-hy-jhn

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24874415

https://keywebco.mn.co/posts/45837609

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:32839918

https://www.pearltrees.com/greeen/3red/id73150787/item558727443

https://cape-wave.mn.co/posts/45837616

https://www.tumblr.com/ubaid214/734683982494613504/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86?source=share

https://justpaste.it/49nz8

https://writeupcafe.com/%d9%be%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/#google_vignette

https://telescope.ac/educators/qdijkenossal8idrwlnudw

 

تولید انواع حفاظ پنجره به همراه رنگ کوره ای

 

وقتی که صحبت از قیمت ساخت انواع حفاظ پنجره به میان می آید، بدون شک میدانید که منظور همان میله هایی هستند که از جنس فلز یا استیل ساخته می شوند و یک حفاظ را برای پنجره های شیشه ای و قابل شکست شما ایجاد می کنند. اما چرا قیمت ساخت حفاظ پنجره امروزه جز بخش هایی است که نمیتوانید در ساخت خانه و مکان های دیگر از آن صرف نظر کنید؟

زمانی که صحبت از قیمت ساخت حفاظ پنجره به میان می آید، عده ای در واقع در این فکر هستند که حفاظی آهنی همانند سلول ها زندان در مقابل شیشه های خانه زیبای آن ها نصب خواهد شد. با توجه به این که در ساختمان های امروزه، امنیت مقوله ای است که حرف اول را می زند، میتوان گفت که نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید و بعضا می توانید آن ها را روی درها و برخی دیوار ها نیز نصب کنید. زمانی که شما میخواهید یک خانه را اجاره کنید و یا بخرید، باید به امنیت درب ها و پنجره ها توجه زیادی داشته باشید. امنیت یکی از مهم ترین بخش هاییست که برای زندگی در یک ساختمان به داشتن آرامش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

نصبو قیمت ساخت حفاظ پنجره دو جداره

 

با تمامی حرف هایی که گفته شد، باز هم عده ای تصور می کنند که نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره دو جداره تنها برای درب ها و همچنین خانه هایی کاربرد خواهد داشت که قدیمی تر هستند و درب ها و پنجره های امروزی که تمام هوشمند ساخته می شوند دیگر نیازی به این نوع حفاظ ها ندارند. لازم نیست برای شما یادآوری کنیم که هرچقدر هم تکنولوژی رو به پیشرفت باشد راه هایی که برای شکستن آن به وجود خواهد آمد نیز بیشتر خواهد شد. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این تفکرات را دور بریزید و به دنبال یک حفاظ محکم برای خانه خود باشید. اگر شما منزل یا ویلایی دارید که در آن سکونت نمی کنید، به طور قطع نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره می تواند به شما در این زمینه کمک کند و امنیت را برای شما فراهم آورد.

نرده فرفورژه تراس

 

خرید نرده تراس ساختمان ها یکی از قسمت هایی از آپارتمان های چندین طبقه است که معمولا فضای کوچکی از ساختمان ها را به خود اختصاص می دهد که مشرف به کوچه و خیابان هستند. به همین جهت وجود نرده تراس طرح دار به خوبی در ساختمان ها و آپارتمان های چندین طبقه احساس می شود تا با بهره مندی از این نوع حفاظ ها بتوان در عین برقراری امنیت و آسایش جانی افراد ساختمان ها، زیبای خاص و منحصر به فردی نیز به نمای خارجی ساختمان ها بخشید. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و توجه بیش از حد به مقوله زیبایی ظاهری نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها، قیمت نرده تراس طرح دار را به شیوه های مدرنی می سازند که هر کدام از آن ها می تواند موجب شگفتی و حیرت اطرافیان گردد تا با خیره شدن به نمای بیرونی ساختمان ها و نوع نرده تراس طرح دار به زیباترین شکل ممکن ارزش ساختمان ها را به مراتب بالاتر برده و موجب می شود تا از فضای کوچک تراس در راستای نمایی فوق العاده بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان ها بیشترین نقش را ایفاء نمود. در ادامه به معرفی برخی از مدل های گوناگون و متعدد نرده تراس طرح دار خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا با نمونه های متنوع زیادی از نرده تراس طرح دار آشنا شوید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا

 

 

سقف های سقف شیروانی سفالی و طرح سفال

 

حتما تاکنون سقف های سقف شیروانی شیبدار و سفالی را بیشتر در مناطق شمال کشور زیاد دیده باشید. استفاده از این سقف ها امروزه در مناطق شهری در سراسر کشور رونق چشمگیری به خود گرفته است و با استقبال بی نظیر طیف وسیعی از مردم مواجه گشته است. سقف سقف شیروانی شیبدار و سفالی جلوه ای نوین به خانه ها بخشیده و سبب زیبایی خیره کننده نمای ساختمان ها شده است. همانطور که می دانید؛ سقف منازل مسکونی می تواند حیات و ممات شما را تحت تأثیر مستقیمی قرار دهد. به این صورت که اگر سقف منازل مسکونی شما مستحکم با رعایت تمامی نکات ایمنی ساخته شود، می تواند شما را در برابر انواع باد و باران و برف یا حوادث طبیعی محفوظ نگه دارد و در زیر سقف منزل خویش با آرامش خیال به زیست خویش ادامه دهید. اما در صورتی که نکات ایمنی به طور کامل در سقف ها رعایت نگردد، ممکن است حوادث غیر مترقبه ای را برای شما در پیش داشته باشد که جبران آن ها بسیار سخت و در برخی موارد حتی جبران ناپذیر است. به همین علت استفاده از سقفی مناسب و مستحکم نقش اساسی و مهمی را در حفظ جان شما ایفاء می کند. سقف سقف شیروانی شیبدار و سفالی به گونه ای از سقف های منازل گفته می شود که در ادامه درصدد آن هستیم تا بیشتر با آن آشنا گردیم.

طریقه ساخت سقف پلی کربنات بی رنگ ( بخش اول )

 

معمولا سازه های فلزی و آهنی این نوع از سقف ها به صورت قوسی یا شیب دار می باشد .

همین مسئله هم به طریق خود ارزش دوبرابری به آن ها بخشیده و زیبایی خاص و جذابی را به محیط اطراف خود می بخشند.

ورق های نشکن و ضد ضربه و نورگیر سقف پلی کربنات شفاف  در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسیار زیادی را به خرج می دهند.

که این ویژگی های خوب به هنگام ساخت و تولید این مدل از سقف ها رعایت می گردند. ساخت و طراحی این سبک از سقف ها به گونه ای بوده است. که بسیار شفاف بوده و میزان زیادی از نور را از خود عبور می دهند.

پوشش طراحی شده در سقف پلی کربنات نیز خیال شما را آسوده خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

آردواز چه ویژگی هایی دارد؟

 

البته که این مصالح ویژگی های بیشماری دارد. اگر شما هم میخواهید از این مصالح در ساختمان سازی خود استفاده کنید بهتر است که با ویژگی های آن آشنا شوید.سقف کاذب و زیبای آردواز سردرب در برابر آلودگی مقاوم است

گاها دیده می شود که از مصالحی در ساختمان سازی استفاده می کنیم که کثیف می شوند. در این حال تصور می کنیم که این مصالح کیفیت لازم را ندارند و برای شما مشکل ساز خواهند شد. دقت داشته باشید که گرد و غباری که بر روی نمای ساختمان می نشیند اغلب نمای ساختمان را نازیبای خواهد کرد. بارش برف و باران نیز از جمله مواردی است که باعث می شود نمای ساختمان شما به طور کامل پوشیده شود. در این حال رگه هایی از مواد تیره و همچنین کثیف در نما خود را نشان خواهند داد که به طور حتم نمیخواهید با آنها رو به رو شوید. مسلما پس از چندین بار تکرار این موضوع، نمای ساختمان شما به طور کل خراب خواهد شد و دیگر زیبایی از آن باقی نخواهد ماند. سقف کاذب و زیبای آردواز چتری یکی از مصالحی است که شما میتوانید آن را برای حفظ نمای ساختمان خود استفاده کنید. در واقع در این روند میتوانید جلوه زیبایی به ساختمان خود بدهید. این نوع از مصالح ها معمولا به صورت تنها مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک پوشش عالی برای ساختمان به شمار می آیند. برای نماهای آجری هم میتوانید از این نوع مصالح ها استفاده کنید و علاوه بر زیبایی، دوام و امنیت ساختمان خود را نیز دو چندان کنید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب انلاین